Fot. Magdalena Łuniewska
06-08-2017

4 LINIE

Światowej sławy topmodelka została twarzą najnowszej kolekcji marki Patrizia Aryton. Przed obiektywem fotografki, Magdaleny Łuniewskiej, Natalia Siódmiak zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między Patrizia Aryton a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji,pełnej kolorów i subtelnego, ale zmysłowego piękna.

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. W rolę gwiazdy kampanii wcieliła się Natalia Siódmiak, światowej sławy topmodelka, która pracowała dla takich domów mody, jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.

Fot. Magdalena Łuniewska
Fot. Magdalena Łuniewska

Magdalenie Łuniewskiej, która kolejny raz stanęła za obiektywem portretując kampanię marki, udało się stworzyć fotografie, które tworzą wyjątkowo spójną całość, a jednocześnie podkreślają zróżnicowanie poszczególnych linii. W kampanii widzimy też projekty stworzone we współpracy z Dawidem Tomaszewskim, pokazane po raz pierwszy w styczniu br. podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin.

 

.

4 LINIE

Fot. Magdalena Łuniewska
  • Fot. Magdalena Łuniewska

zobacz inne

  • CIEPŁO I STYLOWO 

  • YOUNG, BEAUTIFUL & STYLISH

  • PODARUJ PIĘKNO NA GWIAZDKĘ

  • NEVER A TOURIST